Transformacja do modelu omnichannel

Pomagamy firmom efektywnie dostosować procesy stojące na styku sprzedaży online 
i tradycyjnej.

Wyzwania

Skuteczne wdrożenie strategii omnichannel dotyka wielu krytycznych obszarów funkcjonowania przedsiębiorstwa: sprzedaży, merchandisingu, infrastruktury IT, logistyki oraz obsługi klienta. Dlatego omnichannel to nie tylko dobrze wyświetlana strona sklepu internetowego na różnych urządzeniach, ale sprawnie funkcjonujące procesy biznesowe, które powodują utrzymanie równego poziomu doświadczeń i satysfakcji zakupowej klientów.

Ponieważ wdrożenie filozofii omnichannel obejmuje bardzo różne obszary działania przedsiębiorstwa, kluczowa dla powodzenia jest odpowiednia integracja i skoordynowanie planowania zmian na wszystkich tych płaszczyznach.

Opinie

Rewolucja, której nie dostrzegamy

Transformacja cyfrowa sprzedaży już się dzieje i nie ma od niej odwrotu. Ci, którzy inwestują teraz zdobywają cenne doświadczenia na przyszłość. Ci, którzy się tylko przyglądają za kilka lat mogą mieć poważne kłopoty…

Nasz proces

Proces rozpoczynamy od zdefiniowania z klientem jego celów biznesowych – to one są najważniejszym punktem odniesienia do planowania i projektowania całej zmiany. Następnie przechodzimy do fazy audytu, podczas której przyglądamy się, jaka jest charakterystyka ścieżki zakupowej. Analizujemy jak e-commerce wpływa na procesy logistyczne oraz politykę obsługi klienta. Na tej podstawie planujemy strategię zmian i procesy, które następnie pomagamy wdrożyć.