Bold i Magento

Magento to lider rynku digital commerce według rankingu Gartner Magic Quadrant. Jesteśmy jedynym oficjalnym partnerem wdrożeniowym o statusie Professional w Polsce.

Magento jest jedną z najpopularniejszych platform e-commerce na świecie. Według raportu Internet Retailer ponad 20% największych światowych sklepów internetowych wykorzystuje Magento jako główną platformę sprzedażową.

Magento Commerce jest wiodącym dostawcą otwartej architektury omnichannel dla firm i marek z segmentu B2C i B2B niezależnie od branży. Siłą platformy jest globalna społeczność developerów, którzy na co dzień rozwijają różne rozwiązania funkcjonalne oferowane przez Magento.

Bold Brand Commerce zbudował repoutację solidnego partnera wdrożeniowego w Polsce i Europie Środkowo-Wshodniej. Uruchomiliśmy z sukcesem jedne z największych systemów e-commerce oparte o technologie Magento m.in. dla Castorama, Super-Pharm, Libet, Semilac, PrimaModa.

Platforma nr 1 na świecie

Technologia Open Source

Wysoka elastyczność

Hosting w chmurze

36x Magento2 Trained
Developers w Bold

Wybrane rozwiązania funkcjonalne wersji Magento Commerce

Platforma Magento w wersji Commerce posiada szereg unikalnych funkcji, które pozwalają dużym przedsiębiorstwom ze spokojem myśleć o rozwoju elektronicznego kanału sprzedaży.

Content Staging

Każdy marketer będzie mógł zaplanować z dużym wyprzedzeniem wszytkie akcje marketingowe, które będą realizowane poprzez platformę e-commerce.

Content Staging pozwala centralizować zarządzanie promocjami, banerami i wszystkimi treściami serwisu. Przykładowo dowolna treść, zdjęcie jak i całe strony i kategorie mogą ulec totalnemu przeobrażeniu na tylko na jeden dzień na Walentynki, czy Halloween.

Skalowanie i wydajność

Magento2 zostało przygotowane z myślą
o dużych i wymagających biznesach, dlatego architektura systemowa uwzględnia:

  • Wsparcie dla rozdzielania bazy danych produktów, zarządzania zamówieniami oraz checkout.
  • Obsługa wielu baz danych typu slave oraz wsparcie dla clusteringu baz checkoutu i zarządzania zamówieniami.
  • Wsparcie dla odroczonych aktualizacji stanów magazynowych w celu lepszej wydajności przy dokonywaniu zamówień.

Visual Merchandising

Intuicyjny interfejs użytkownika drag-and-drop pozwala administratorom łatwo kontrolować pozycjonowanie produktu w kategoriach i automatycznie przenosić produkty do właściwych kategorii za pomocą tzw. Smart Categories, które aktualizują się na zdefiniowanych przez użytkownika kryteriach.

Segmentacja klientów

Magento pozwala tworzyć selektywne grupy klientów i odwiedzających na bazie elastycznych warunków logicznych. Dzięki temu można łatwo zdiagnozować klientów, którzy np. dokonywali zakupów w ostatnich 30 dniach produktów z określonych kategorii i posiadali średnią wartość koszyka powyżej 400 zł.

Personalizacja marketingu

System wspiera personalizację treści i reguł promocyjnych adresowanych do określonych segmentów klientów. Pozwala dowolnie manipulować banerami, treściami, widgetami. Przykładowo klienci z segmentu X będą widzieli inną stronę główną w stosunku do klientów segmentu Y.

Karty podarunkowe

Klienci mogą zakupić fizyczne lub wirtualne karty podarunkowe w imieniu innych użytkowników. Administratorzy mogą określić konkretne kwoty kart podarunkowych lub dać użytkownikom możliwość wpisywania dowolnych wartości przy zakupie. System umożliwia spięcie kart podarunkowych z fizycznymi kartami poprzez interfejs Magento API.

Sprzedaż prywatna z zaproszeniami

Magento w wersji Commerce umożliwia organizowanie prywatnych akcji sprzedażowych adresowanych do wybranych klientów wraz z opcją tzw. Flash Sale (odliczanie wsteczne do końca akcji). Klienci mogą zapraszać swoich znajomych do prywatnych akcji sprzedażowych, dzięki temu mogą uzyskać dodatkowe punkty za aktywności nowych użytkowników (rejestrację w systemie lub zakupy).

Program punktowy

Umożliwia przekazywanie punktów dla użytkowników bazując na ich zachowaniach. Punkty mogą być ponownie wymieniane na zakupy. Punkty mogą być częścią akcji promocyjnych i w połączeniu targetowaniem behawioralnym mogą stanowić podstawę dla efektywnego programu lojalnościowego.

Masz pytania?

Borys Skraba,
Client Service Director, CEO

+48 501 351 542
borys.skraba@bold.net.pl